Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


torsdag 12 april 2012

Mycket kvar


Det är mycket dag kvar på den här aftonen och kvällen. Har en massa inlämningsuppgifter att se över och skriva färdigt innan torsdagen övergår i fredag, och kraften tog slut innan middagen idag. Men jag hör fåglarna sjunga utanför fönstret och imorgon är jag helt ledig. Då ska jag inte bry mig om kyrkohistoria ett dyft!

Ser fram emot att ha lite mer plats i huvudet för mina egna, vanliga, enkla tankar igen. Och att hinna blogga ordentligt någon gång.

2 kommentarer:

  1. Ja ibland har man lite för mycket kring sig. Kul i alla fall att du vill vara med i fotoutmaningen. Det kanske är en anledning att ta en paus i allt det andra ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig. Skickade in ett sista PM i morse. Åker på en sista kursträff nästa vecka, och sen är min hjärna min igen att disponera som jag vill , eller känner för :-) ... förutom jobb ;-)
    Lycka till med det sista! Och jag önskar dig en riktigt skön ledig dag imorgon!

    SvaraRadera