Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


tisdag 11 september 2012

I väntan på bättre dagar


Jaha, då var den nya terminen igång även här. Barnen har gått i skola i en hel vecka nu, och jag försöker också vara duktig och plugga. Det är tur att ingen vet hur ineffektiv jag kan bli ibland, när jag har för mycket omkring mig och inte orkar med alla nya intryck. Och det är lika tur att det är långt kvar till inlämning.


Nåväl, som (nästan) gammal och (nästan lika) vis vet jag ju att det kommer bättre dagar. Kanske det faktum att orkade ta mig in på bloggen tyder på att de redan är här? Hoppas ni har det bra där ni är.

2 kommentarer:

  1. Att komma in i alla rutiner och få allt att falla på plats är ett pussel. När dessutom höstrusket knackar på dörren och kvällen blir mörk så ofantligt mycket tidigare gör inte saken lättare. Jag är glad att du orkade in om en sväng. Dörren på bilden är jätte fin med den känns tung och svår att öppna. Hoppa nu upp i soffan med en go bok och njut en smula. Krameli kram Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack Kristina, vilken fin hälsning! Stor kram!

      Radera