Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


torsdag 4 oktober 2012

Höst och sol


Solen skiner inte så ofta nuförtiden, så man får passa på när den gör det. Idag har jag pluggat lite och levt desto mer, är säker på att det blir tvärtom någon gång snart. Nåväl, sådant är livet, och jag försöker oroa mig för en dag i taget.


Det här har varit den vackraste oktoberdagen hittills i år. Tack och lov för hösten, när den kommer med sin klarhet och krispighet glömmer jag liksom bort att sakna sommaren. Den gör att allt är förlåtet.

2 kommentarer:

  1. Underbara höst bilder. Dessa färger är vackra tycker jag. Jag gillar ditt inlägg om egentid. Härligt!
    Jag unnar mig ett bad med god doft av badkulor och en stunds lugn och ro. Annars är långa promenader det jag uppskattar mest. Gärna med kameran som sällskap.
    Ha det bäst!
    Kram Kristina
    Ps god natt! på rätt tid.......

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra höstbilder. Fönstret som var så vackert inramat, jättefint! Favotiten var nog ändå den sista, vilket härligt djup du fått i bilden. Känner verkligen hösten *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera