Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


tisdag 1 januari 2013

Nytt blad


Så var det nytt år igen, och dags att lära sig skriva nya siffror för att markera tiden. Trevligt! Jag tänker mig att ett nytt år är lite som att få ett nytt block och nya, fräscha pennor att skriva sitt liv med. Ett stort ansvar, men egentligen inget nytt. Man vet att en del blir bra, en del mindre bra, och hoppas att plumparna ska bli färre i den här boken än i den förra. Men, so what! Livet är ju lite av både det ena och det andra, och ingen gillar perfekta människor i alla fall. Som tur är, för alla vanliga.

Här har det nya året redan börjat, med en stor och saftig deadline som kom lite tidigare än beräknat. Alltså borde jag inte sitta här egentligen. Hm...

3 kommentarer:

  1. Vackert! Ja, nytt blad ny penna... Jag önskar dig ett fantastiskt 2013 och glöm inte att man inte skall göra något tråkigt första dagen på ett nytt år *ler*

    Tack för din söta kommentar.. värmer!
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Känner precis som du. Ett nytt år är en sorts nystart, inte helt olikt ett nytt oskrivet block;)Lite spännande att se vad det nya året ska innehålla.
    Hoppas att den tidigarelagda deadlinen inte tar all din tid idag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kära fina du!
    Jag önskar dig ett gott nytt år och kommer att hålla tummarna för er hela tiden. Ditt inlägg om 2012 berör mig ända in i hjärtat. Du skriver så tänkvärt och vackert. Rynkorna till trots.......
    Största kramen Kristina

    SvaraRadera